Onverzorgde plaats voor 15,00 euro. Als je er gaat eten krijg je geen korting.

CarthagoJaap

ondanks het eten in het restaurant moesten we 15 € betalen. De plaats is in slechte staat. in het donker eenmaal rond de stacaravan is niet ergens waar je wegzakt in de modder. Ik bewonderde de Wohmo's die naar voren parkeerden met het gevaar van zinken

racingopa

ik sta op het punt om hier een nacht te hebben, 50% gestegen nu 15 euro per nacht zonder extra's, alleen je staanplaats

jaymi2162

Onverzorgde plaats voor 15,00 euro. Als je er gaat eten krijg je geen korting.

Gostilna Livada