Gostilna Livada

Ljubljana, Slovenië

• juli 2024

afdaling parkeren. We waren op tijd, maar bereiden ons voor op een volledige parkeerplaats later op de dag. rond acht uur 's avonds was het vol. betalen in het restaurant. Ze kunnen ook een bootticket naar de stad regelen. enkele reis of retour.

• juli 2024

Basic parkeerplaats maar de locatie maakt alles goed. Binnen 10 min lopen ben je in het centrum. Telefoon kan je opladen in het restaurant waar de mensen heel vriendelijk zijn. Voor 15e per nacht mag je niet klagen!

• juli 2024

deze camperplaats heeft inderdaad weinig faciliteiten maar ligt superdicht bij het centrum. het restaurant waar je moet betalen is dan nog zeer lekker ook. is toch wel een aanrader! met fiets 8 min. naar hartje lbryusend jubljana!

Gostilna Livada