Wij willen het enthousiasme van de vorige review toch wat temperen. Je staat er echt 'gewrongen' tussen auto's en campers die er gestald staan. Eigenaar is vriendelijk en prijs valt mee. Goed voor één nacht.

reizenmetBatist

CP met weinig poespas. Stroom en water aanwezig. Etappe Solkan naar Plave in de buurt ( mooie fietsroute met verschillende klimmetjes erin) Plek voor 1 maximaal 2 Campers. Vriendelijke eigenaar. Prima voor 1 nacht,is soort van Camperstalling.€12 per nacht.

• Klanec 16

5250, Solkan, Slovenië