mooie camping maar de prijs is (30 sept) voor 2 personen, hond, camper (stroom) 41 euro. veel camping eigenaren proberen mi te verdienen aan honden zonder er iets voor te doen. prachtige plek verder en top sanitair. dus goed maar duur!

M wolbert

Vandaag komen aanrijden en nog een prachtige plaats! Super vriendelijke mensen bij de receptie, heel behulpzaam. Recht aan de Soca-trail en de Vrsic pas. Wij gaan zometeen wandelen en morgen ws paardrijden, want dat kun je hier ook boeken.

Henn-Es

mooie plek maar dat is het al snel met zo'n uitzicht. wij betalen €70 met 4 personen met de camper voor 1 nacht. je staat dan naast de camping.

Camp Triglav