De CP was op 27 januari 2024 gesloten. Maar 1 km zuidelijker was de CP Llanos de Arance open. Iedereen spreekt alleen Spaans. Een vertaalprogramma was erg nuttig. 2 nachten met elektriciteit (7,5A), camper, 2 personen, geen dieren - € 46,20. Er waren daar maar een paar Spaanse gasten.

• juli 2020

Het is de tweede keer dat we komen, de eerste keer was in april van dit jaar. Het heeft alle diensten en alles is erg schoon. Het is ruim met verschillende gebieden: dennenbossen, bomen ... Het heeft een zwembad, restaurant ... De vorige keer waren we goed en ook deze. Gelukkig.

• juli 2020

Camping Fuente de la Pasquala