Los Villares, Córdoba, Andalusië, Spanje

Camping Los Villares

Eenvoudige camping - gebruik GPS-coordinaten - uitzicht - allemaal heel eenvoudig maar rust en ruimte - receptie aan de overkant bij Posada la Nina Margerita - centrum 10km

• 14811, Los Villares, Spanje

• maart 2022

Prachtige plek in olijfbomen gebied. Super aardige vrouw. Misschien niet voor campers van 9 meter maar voor onze van 6,4 meter prima. Met veel plezier gestaan.

• oktober 2021

Simpele camping op een prachtige lokatie. Sanitair is functioneel. Er is een waterpunt, maar heb geen grijs en zwart water afvoer gezien. 12 Euro zonder stroom. De toegang is te doen, ook met een 6.2 meter camper. Het terrein is zeker niet vlak.

Carola78

Er staan wel allemaal bordjes dat campers welkom zijn. Maar het terrein is zeer slecht toegankelijk voor campers. Misschien kan een kleinere buscamper er op komen, maar wij reden ons helemaal vast met als gevolg schade aan de camper. De omgeving is schitterend en super stil

• Stroom (unknownA)

• maart 2022