• april 2023

wij waren hier op 27 april. Als je niet veeleisend bent is dit een mooie camping. Er is een douche en toilet. Je staat in de Middle of nowhere. het is er heerlijk stil. de camping vrouw is vriendelijk en behulpzaam. verwacht geen comfort dan krijg je er rust voor terug. internet is slecht.

• maart 2022

Prachtige plek in olijfbomen gebied. Super aardige vrouw. Misschien niet voor campers van 9 meter maar voor onze van 6,4 meter prima. Met veel plezier gestaan.

• april 2023

• maart 2022