Dit is 'n heerlijke cp met alle gemakken en een prachtig uitzicht. Een aanrader voor wie vrij wil staan en ook nog eens kosteloos. In het plaatsje vindt je een kleine bar, daar kun je prima eten. Ook is er een mercado voor wat inkopen, beperkt geopend.

wimen-marja

Wij camperen al 34 jaar; deze camperplaats staat in onze top 3 van de mooiste die we ooit bezocht hebben. Alle voorzieningen zijn inderdaad gratis en er is ook nog gratis internet. Enkele foto's toegevoegd.

Campontour.nl

een zeer mooie en rustige plek. Zeer schoon en met alle voorzieningen. In de stad heeft de bar zeer goede patatas bravas en mojito's. Er zijn hele mooie wandelingen. In Ginebrosa, de volgende stad, staat een oven met hele goede koekjes.

La Canada de Verich