Mooie aan het strand gelegen camping gerund door vriendelijke familie. Nette douches en praktische supermarkt. Restaurant ziet er ook goed uit.

Sam1988

Kleine camping direct aan het strand. Sanitair is fris en schoon. Fijn ontvangst door eigenaresse Maria. Restaurant en barretje aanwezig bij entree Camping. Ideaal om een paar nachten te verblijven. 3 nachten €105,- inclusief stroom

DaanT5

Mooie rustige camping aan zee. Super schoon sanitair. Plekken zijn niet zo groot. Wat wij wel fijn vonden dat er gras was. Restaurant-bar gesloten maar wij werden gewezen op een leuk restaurant (met een fantastisch uitzicht) tegenover de camping.

Camping Playa Penarronda