Overo, Asturië, Spanje

Locatie in buurt van meer - Avilés 5km- centrum 500m

• Avenida de Truyés s/n

33404, Overo, Spanje

• augustus 2022

Klein . Kleiner, Kleinst. Wij hebben toch op heel wat CP’s gestaan. maar zulke krappe plekken heb ik nog weinig meegemaakt. Ja, de voorzieningen zijn super en het is netjes maar de plekken zijn zeer krap. Waarschijnlijk uitgedacht achter een teken tafel. Jammer van zo’n mooie plek.

Broer00

1 nacht gestaan . nette camperplaats, aan de andere kant van weg barretje voor koffie!! wij zijn naar n groot winkelcentrum gewandeld ook mooi . helemaal gratis , aanrader

Dank aan de gemeente voor de keurige faciliteiten. Er wordt goed gebruik van gemaakt. Veel campers kwamen om te legen en te vullen en vertrokken ook weer. Kom op tijd want het loopt snel vol. Er wordt gebouwd, waaronder misschien een toiletgebouwtje?

• augustus 2022

• Avenida de Truyés s/n