Prachtig! Midden in het dorp, zonder blaffende honden. Ruime plekken omringd door vers geplant groen met aan alle kanten prachtige uitzichten. Zeer verzorgd en nieuw sanitair, wasmachine, droger, speeltuintje, picknicktafels.

Renske4321

Een heel nette en nieuwe camperplaats, mooie locatie midden in een leuk dorp tussen de bergen. Plaatsen zijn ruim opgezet. Sanitair is modern en erg schoon. Eigenaresse spreekt vloeiend Engels, verder hebben we niemand gesproken. Aanrader!

DaanRoos

Wij staan momenteel op de camping net boven deze camperplaats. Wel een kijkje genomen. Erg mooie plek met dito faciliteiten. Pola de Somiedo is een charmant bergdorp met een superbakkertje, supermarkt en een aantal barretjes/restaurants. Heerlijk!!

Somiedo Camper Park