Playa de Barnejo-Berrellín

Prellezo, Cantabrië, Spanje

• juli 2024

Ik bevestig dat ze je 's nachts niet op de panoramische parkeerplaats laten slapen, maar om 21.00 uur laten ze je wel verhuizen naar een kleine interne parkeerplaats met zeer beperkte plaatsen. Ik raad het niet aan voor de nacht. Het strand beneden is prachtig

• juli 2024

helaas na meerdere keren hier te hebben genoten incl overnachten is dit alleen nog een toffe plek om dagrecreatie met klein leuk strandje te doen.., optie is dan eind van de dag een camperplek beetje landinwaarts op parking uitsluitend vd nacht..,

Toffe-Dave

De site is magisch. AANDACHT !!! kan niet slapen. 's nachts verboden jammer.

Toffe-Dave

De site is magisch. AANDACHT !!! kan niet slapen. 's nachts verboden jammer.

• Barrio el Lugar

39548, Prellezo, Spanje