Veel geluid van verkeer en vreselijke stank van boeren bedrijf , de voorzieningen zijn niet te gebruiken , cassette toilet kan niet geleegd worden zit verstopt en boordevol en water pakken zag er ook niet hygiënisch uit .

• februari 2023

Simpele camperplaats met alle voorzieningen ( behalve E) naast de E80. Prima voor een overnachting. Toen wij er waren was het water afgesloten.

• november 2021

Prima en schone locatie, veilig en verlicht, met alle benodigde voorzieningen, behalve electra. Heerlijk rustig en goed kunnen slapen, ondanks de ligging van de snelweg in de nabijheid. We stonden alleen en 's avonds laat arriveerde er nog een camper.

• februari 2023

• november 2021