• november 2023

Zeer zeker een goede camperplaats. Enige moeite gehad het te vinden, maar vanuit Soses naar Aitona vóór de rotonde aan de rechterkant. Let op de aanwijzing voor camperplaats (bord). Steil omhoog en u vindt een prachtige cp met voorzieningen. Geweldig uitzicht.

user82068513

mooie camperplaats iedere plek heeft zijn eigen stroom voorziening. ik heb €13 betaald met stroom. douches wc eenvoudig maar prima en ook fijn een waterslang bij het water tap punt. restaurant was helaas dicht (maandag) meneer kwam langs voor de betaling en je krijgt netjes een bonnetje.

• november 2023

Restaurant Mirador Montefiu