Hij staat nog wel in de app maar de borden van caper ontbreken heb er ook een nachtje gestaan mooie plek aan de rivier voor de rest geen extra voorzieningen.

• oktober 2022

ik vraag me af of je hier wel mag overnachten met de camper. Er staat geen camperbord en het is een gewone parkeerplaats, maar wel met een prachtig uitzicht. Waarschijnlijk worden campers hier gedoogd. Wij hebben er in ieder geval als enige camper zonder problemen gestaan.

• oktober 2022

toegangsweg nu met hoogte beperkt, 2 m Dus hier kan je met je camper niet meer parkeren

Mix-parking Gerri de la Sal