De camperplaats leek afgesloten, maar het schuifhek konden we zelf openen. Prima camperplek. We stonden er, tot onze verbazing, helemaal alleen. Rustige nacht, beetje verkeer stoorde ons niet. Aanrader, zeker omdat er in de omgeving van het prachtige La Serena weinig overnachtingsmogelijkheden zijn.

Nuiver

De poort was gesloten. Wij belden de Policia Local en zij hebben de poort open gedaan.

wampex

niet toegankelijk en onvriendelijk gebied voor campers.

wampex

niet toegankelijk en onvriendelijk gebied voor campers.

Área de Castuera