Door super aardige vrouw ontvangen met onze 7 meter camper. pas op want je rijdt er zo voorbij. er staat geen bord aan de weg. alle voorzieningen zijn er die bij een boerencamping horen. we waren met zijn tweeën en stroom € 20 kwijt

Ruud de Jong

Wij kunnen deze plek van harte aanbevelen, we werden hartelijk ontvangen en mochten gebruik maken van de zeer nette en goed uitgeruste keuken. Wij voelden ons goed. Barny

• februari 2023

Wij werden zeer gastvrij ontvangen op de mooie boerencamping. Het Engels van Ines geef ik een 9, zeer goed. Keuken met alles erin wat je maar kan bedenken, zelfs een bbq. toilet , douche ..prachtig. Aanrader, klein maar fijn!

• februari 2023

Camping Melide