Wat een goede camperplaats! En we zijn weer te laat want alles is eigenlijk al gezegd. Geweldig gastvrije eigenaren, geen moeite te veel. Mooi uitzicht, strandjes, haventje en restoos op loopafstand. Brandschoon sanitair, dat ook. Dachten er één nacht te staan, bleven er drie.

henainindia

prachtige lokatie en camperplek! zeer goede faciliteiten! Alles keurig in orde, zeer vriendelijke ontvangst € 12 excl stroom €16 inkl stroom prachtig uitzicht over zee We hopen hier nog eens terug te komen hebben hier 5 dagen gestaan! Echt de moeite waard

henribil

een mooie plek, uitzicht op zee. de prijs klopt niet. je betaalt 16 euro per nacht.

Portosin camper park