Camperstop Sierra Espuna

Diputación de Mortí, Murcia, Spanje

Camperstop Sierra Espuna

open van 1/10 tot 31/5 - rustig gelegen met gezicht op bergen en dal - BBQ aanwezig - douche en wasmachine tegen betaling - tel. Paula +34 6 30 13 13 75 - centrum 3km

• Lugar Morti Bajo 35

30850, Diputación de Mortí, Spanje

• januari 2022

Een geweldige camperplaats. Alles wat we nodig hebben is aanwezig. Mooi uitzicht. We waren hier al eerder.

• december 2021

Wat een mooie plek om paar dagen rustig aan te doen. Leuk opgezet en niet te groot. We hebben er 4 nachtjes gestaan en 1 dag stroom(€3.-)genomen. Heerlijke douche(€1,-5min) gefiets naar Aledo en Christus beeld, was pittige klim van ruim 7km. Terug hoef je niets te doen, behalve remmen inknijpen.

• december 2021

11/08/2021 Rustig, schoon, mooi uitzicht op de vallei en de bergen van de Sierra Espuna. Aardige en vriendelijke uitbater. Goed om te wandelen en te fietsen. De heuvel rond het klooster van Santa Eulalia is een bezoek waard.

• januari 2022