Wij verbleven hier half april. 2024. Een supervoorziening op buslijnen naar de stad. De 48-uursregel wordt strikt gehandhaafd. Er zijn uitstekende eetgelegenheden in het nabijgelegen sportcentrum, die open zijn voor het publiek.

baguette

Mooie locatie aan de kust bij prachtig park met maar liefst 3 dumpplekken. Inderdaad continue vol. wij hadden om half 12 de laatste plek.

Let op: deze coördinaten zijn vals. De goede zijn: N 39°58'49.6'' W 1° 21' 49''

Let op: deze coördinaten zijn vals. De goede zijn: N 39°58'49.6'' W 1° 21' 49''