Javornik

Jeřmanice, Liberec, Tsjechië

• juli 2024

We staan hier helemaal alleen in het hoogseizoen. Dat vinden we helemaal goed, heel rustig. Er is electriciteit, een prachtig uitzicht en we zijn in de zwemvijver naast de parking gaan zwemmen om de dag af te sluiten. Zalig!

• juli 2024

we hebben hier een nacht gestaan voor 100 kronen = 4 euro . Mooie locatie voor kinderen speelveld rodelbaan en stoeltje lift en een restaurantje. was verder lekker rustig.

mooie plek. CK 100 voor 24 uur. toilet gratis. prachtig voor kinderen

mooie plek. CK 100 voor 24 uur. toilet gratis. prachtig voor kinderen