Niks of niemand te zien...... jammer want het zag er wel een leuke locatie uit.

• augustus 2019

Mooie camping in het bos. Prima plekjes en vriendelijke beheerders. Sanitair verouderd, maar wel schoon. Prima camping!

• juni 2019

aangekomen op 19/06 17.30h poort open receptie, douches,wc gesloten, ons geinstalleerd. Om 20h poort gesloten !?. niemand gezien, zeer rustig geslapen ' s morgens poort open gewoon vertrokken,nergens kunnen betalen

CVH2260

Niks of niemand te zien...... jammer want het zag er wel een leuke locatie uit.

• augustus 2019

• juni 2019