• november 2023

mooie camperplek zonder voorzieningen en het laatste stuk weg erheen is een aardeweg, maar de plekken zelf zijn mooi aangelegd en verhard . betaling via de bankrekening info lukt alvast wel.

Mieke-en-Wim-Van-de-Vondel

In De hieronder genoemde coördinaten moetende eerste en laatste komma vervangen worden door een punt, anders kom je in Brazilië terecht 😉 De Camperplaats is in de middle of niets, geen voorzieningen, zelfs geen prullenbak.

Marceldiender

Prima camperplek. Heerlijk rustig. Prachtig uitzicht. Betalen via QR code lukte helaas niet. Dus gratis gestaan. Pad er naar toe is onverhard en er staat nergens waar je in moet rijden. Met de informatie hieronder kom je er wel.

bakker4

Hoi Bakker4, bedankt voor je leuke review. Ik ben blij dat je onze plaats leuk vond. We zijn op de hoogte van de "QR" -code, die niet werkt, aan de andere kant van de houten zuil staan instructies in het Engels en Duits, hoe u parkeergeld kunt betalen vanuit een buitenlandse bankrekening, inclusief IBAN-code. Hopelijk zien we je ooit nog eens terug! Fijne vakantie

• november 2023

Stellplatz Olomouc