• februari 2023

Wij stonden eind februari 2023 voor een dichte poort. Op de deur stond een bericht dat zij al vanaf oktober gesloten zijn. Dus dit is zeker geen wintercamping!

htheune

Nu wel open. Vriendelijke dame bij de receptie, Engels sprekend. Wij betaalden 450 Ckr voor 1 nacht met elektriciteit voor 2 personen, dus €18,50. Prima, erg rustige plek,super schoon sanitair. Restaurant definitief gesloten ivm gebrek aan personeel. Zwembad niet te doen.

Jaqueline55

wij stonden voor een dichte poort. Gebeld maar is open tussen 8 en 12 uur van ma tm vrij. dus kortom hoezo gastvrij? restaurant ook niet open. wij zijn uitgeweken naar camping in Strazov. gelukkig daar zeer hartelijke ontvangst door Nederlandse eigenaren

• februari 2023

Eurocamp