• juli 2024

camping aan een meer, sanitair is prima als je het laatste gebouw neemt. 20 kronen, er staat dat de douche ook met een euro kan, maar het apparaat pakt het niet. er is een terras waar je wat kunt eten en drinken.

• juli 2024

Prima kleine en rustige (doorreis)camping met restaurant aan een rivier. Sanitair is gemengd.

iet1908

leuk, 30 jaar geleden hier geweest met ons gezin, nu met z'n tweeën. weinig veranderd, behalve de auto's, die zijn een stuk moderner geworden.

Kemp Knížecí Rybník