• december 2023

We reden hier vooral omdat de plaats niet open was. We belden en werden vervolgens afgewezen met "geen camping". Ook voor ons zag de plek er niet echt uitnodigend uit; door de vele bomen oogde het erg donker

• augustus 2020

Je kunt er dag en nacht blijven! De zee is nabij. Dit is de baai, dus er zijn geen golven ... Douche en toilet zijn vuil. We hebben ons gewassen in een camper. Prijs 90 lira, met elektriciteit.

• juni 2019

Mooie plek faciliteiten niet zo goed, maar zeer vriendelijke mensen en rustig in het donker.

• december 2023

• augustus 2020