Leuke camping. Mooie grote plekken en schoon sanitair. Vanaf de camping kun je erg mooi wandelen richting Abbotsbury en dan vervolgens de bus terug nemen naar de camping. Let op! In de winterperiode gaat de bus maar om de 2 uur weg.

KellyCamper116

Bedankt voor uw recensie - we zijn blij dat u van uw verblijf genoten heeft.

camping was netjes, heerlijk gegeten bij het restaurant. redelijk sanitair, wij zaten bij het verouderde blok. Maar dat wij hier 2 dagen zaten hing er een enorme stank... varkenstrond of riool we zijn er niet achter gekomen. Maar dat bederfde wel ons verblijf hier....jammer.

Henk-en-Ingrid

Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te horen dat uw verblijf plaatsvond terwijl de naburige boer zijn velden aan het bewerken was. Dit gebeurt slechts een paar dagen per jaar, dus hopelijk zul je dit niet nog een keer meemaken.

prima camping met alle voorzieningen die je voor een camper nodig hebt.

Johan-en-Marianne

Bedankt! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

KellyCamper116

Bedankt voor uw recensie - we zijn blij dat u van uw verblijf genoten heeft.

Henk-en-Ingrid

prima camping met alle voorzieningen die je voor een camper nodig hebt.

Johan-en-Marianne

Bedankt! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

Bagwell Farm Touring Park