we hebben hier heerlijk gestaan met een mooi uitzicht. de douches en toiletten zijn simpel maar schoon. het zijn ruime plekken voor 24 pond voor een camper met electra en 2 personen

kokkel

Uitzicht maakt veel goed. sanitair verouderd en vlgs mij zijn de deuren drie jaar geleden voor het laatst schoon gemaakt. chemische plek is nog te goor om varkens in te laten staan.

Rinaentheo

Mooi uitzicht over Barnstaple en omgeving. Flinke klim met fiets over het weggetje naar Barnstaple, maar zeker elektrisch te doen. Sanitair is wat verouderd.

Brightlycott Barton Caravan and Camping Site