geweldige plek. toegeweide eigenaar. schoon, heerlijke douche. mooi wandelen in de omgeving

• mei 2022

We kwamen rond 20.30 u aan.. hoewel er nog wat plaats leek te zijn, werden we resoluut weggestuurd, want ‘vol is vol’… Niet echt vriendelijk… gelukkig was de uitbater van een camperplek in Bodmin veel vriendelijker en gastvrijer…

• augustus 2019

Echt mooie kleine camping. Rustig met mooie grote plaatsen. Gastvrije en behulpzame eigenaars. Eenvoudig maar brandschoon. In de buurt van Lanhydrock en Cardinham-bossen. In het centrum van Cornwall £ 16 per nacht

• mei 2022

• augustus 2019