Helaas geen parkeergelegenheid meer voor stacaravans. De omweg was het niet waard.

• mei 2022

Prima plek! Vooruit £20 betalen en £15 korting op de avond maaltijd. De resterende £5 is voor water en stroom. Dus uiteindelijk een gezellige avond, lekker gegeten, goede horizontale plek, uitlaat -mogelijkheid voor de hond aan de overkant van de pub door de velden.

• maart 2022

Vriendelijke ontvangst, goed eten en faciliteiten. Geen kosten bij het eten wat we zeker zouden aanraden. We kwamen op woensdagavond en dat is wanneer een groep lokale mensen samenkomt voor een folk jamsessie. perfecte tussenstop :)

• mei 2022

• maart 2022