We waren hier een paar weken geleden voor niets. De eigenaar is met pensioen en de camping is definitief gesloten.

• juli 2018

26 juli 2018 Vriendelijke ontvangst. Zeer verzorgde campsite met 10 ruime plaatsen naast een boomgaard. Er staan diverse picknick banken. Toegang met hoge campers is niet mogelijk vanwege een laaghangende boomtak bij de ingang. Wij betaalden £ 20 inclusief elektra. Wij komen zeker terug.

• augustus 2015

Neem de taxi (ca. € 7) naar het dichtstbijzijnde station. Daar de metro naar Londen.

• juli 2018

• augustus 2015