Leuke plaats. Sanitaire voorzieningen zijn schoon. We zijn vanaf hier met de trein naar Londen. Het station van Broxbourn is gemakkelijk te bereiken via een ontspannen wandeling.

• juli 2020

Omgeving onaangenaam, goedgekeurd door Ierse zigeuner bij gate gevraagd om camper te kopen voor belachelijke prijs. Veel bedrijfsvoertuigen die kwamen en gingen, voelden ons onveilig Zou het niet aanraden.

• november 2019

Gemakkelijke toegang vanaf M25 / A10. Parkeren is op grind, voldoende ruimte tussen plaatsen en goede voorzieningen. Een pub met eten en een café liggen op loopafstand (niet geprobeerd). Een goede site met 's nachts minimaal geluid. Spoorverbinding 10 minuten supermarkt 5 minuten.

• juli 2020

• november 2019