• augustus 2019

Aanrader, ik sluit me aan bij de eerder geschreven berichten.

• augustus 2019

Mooie camping, wel opgepast dat je via de juiste weg aanrijdt. Wij hebben ons met de camper bijna vastgereden als je de moor road vanuit westelijke richting neemt, blijf op de hoofdbanen om uit de problemen te blijven.

• juni 2019

Deze camping is niet voor niets de beste AA camping 2019 voor de UK. Schone toiletten en vloer verwarmde douches. Wees op tijd met bestellen van een avondmaal op de camping. Goede busverbindingen met Torquay en Todnes, de Engelse Riviera inclusief palmen.

• augustus 2019

Aanrader, ik sluit me aan bij de eerder geschreven berichten.

• juni 2019

Ross Park Caravan Park