Mooie camping. Vlak bij A35. Toiletten prima. Wij betaalden 35 pond (met elektra). Mooi fietsen naar Poole.

RienW

Negeer de hierboven genoemde 26GBP. Er werd ons 44 BBP in rekening gebracht (mei 2023). Misschien was het 26 waard, maar het is op geen enkele manier 44 waard.

• mei 2022

mooi verzorgde canping met keuze voor verharde plekken. Campingwinkeltje met croisants en koffiebar. Hondvriendelijk groot omheind uitlaatveld, waar je de hond zorgeloos kan laten rennen. Ook een speciale dogwash. Leuk (als je hond ervan houdt 🐕)

• mei 2022

South Lytchett Manor Caravan and Camping Park