• september 2020

Parkeerplaats van de gemeente met een sluiseenheid, kosten £ 1. Geen 's nachts parkeren, maar kan parkeren op een van de 2 parkeergarages die al op de kaart staan.

• juni 2019

Lozen kan in het gebouw in speciaal voorziene ruimte die opengaat na betaling van 1£ . Normaal gezien dan toch , want bij ons bleef ze na betaling dicht .....

• juni 2017

in tegenstelling tot de informatie bij faciliteiten is er geen waterinname mogelijk evenals het lozen van afvalwater. Uitsluitend kan het toilet geleegd worden. Kosten zijn 1 pond. De CP ligt overigens ca. 600 meter zuidelijker.

• september 2020

• juni 2019