Mooie verzorgde camping, net sanitair. Rustig gelegen aan de rand van een bos. Wij fietsten zondags naar ‘t dorp. Drukke doorgaande weg. Veel leegstand en nogal smoezelig. Winkels gesloten. Wj betaalden £ 52 voor 2 nachten.

Scorp

prima camping, met heel vriendelijk personeel. Sanitair ook goed en schoon. Ligt mooi bij plaats en wandelbos.

• april 2022

Mooie en schone camping. Eigenaren zijn aardige mensen. Heel belangrijk: goede warme douches, ik vond het geweldig!

• april 2022

Walesby Woodlands Caravan Park