• juli 2019

Rustige camping, vriendelijke ontvangst. Ruime plekken. Sanitair simpel. Naar de douchegelegenheid is het relatief ver lopen. De douche is niet al te schoon putje/ goot en een schimmelige ‘witte’ plastic douchemat al de drie dagen dat wij er stonden niet schoongemaakt.

Folk

Hallo, ik kwam zojuist uw recensie tegen vandaag 20/12/23 Wij hebben zeker geen witte mat meer. Onze damesdouches zijn gedateerd, schoon en we hebben warm water met goede druk, ook de douches zijn verwarmd tijdens kouder weer. Wij zijn een ideale camping voor honden, dus veel wandelingen!

• juni 2019

De ligging en omgeving van de camping is ontzettend mooi en zeer vriendelijk ontvangst. Sanitair is matig.

• juni 2019

Border Forest Holiday Park