• oktober 2022

Prachtige locatie met een bijzonder vriendelijke en enthousiaste beheerder. Geen elektriciteit. We stonden hier 5 oktober 2022.

Hotte-Glauburg

Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen, we hopen dat u genoten heeft van uw verblijf. Voor toekomstige bezoekers is ons adres met drie woorden pension.curve.pits https://w3w.co/retire.curve.pits Gedetailleerde routebeschrijving is te vinden op onze website, samen met een online boekingssysteem. https://www.woodsidefield.co.uk Houd er rekening mee dat we vaak privéboekingen hebben voor de hele site, dus kijk op onze website voor beschikbaarheid. Gelieve vooraf te reserveren (of in ieder geval te bellen) aangezien we niet altijd ter plaatse zijn om toegang te verlenen.

Een ruime rustige camperplek met zeer behulpzame eigenaar en veel wandelmogelijkheden.

• oktober 2022

Woodside Field