Keurige, ruim opgezette camping in parkstijl langs de weg naar Lyme Regis. Van de rust en 'aangeharkte' plekjes moet je houden, kan als oudbollig worden ervaren. Het santiair is gedateerd, maar netjes. £40 voor 2 pers. Camper met elektriciteit. In augustus zonder reservering aangekomen en plek zat!

SCWester

Camping met nette voorzieningen. Er staan vooral Engelse families die lang verblijven. In de buurt van de camping helemaal niets te doen. Lyme Regis alleen te bereiken met eigen vervoer. Beperkte busverbinding. Duur: Wij betaalden 42 pond per nacht voor camper, 3 personen en tentje.

Ruime Camping, wij stonden hier aan het speelveld voor de kinderen en hadden hier veel last van lawaai van de aangrenzende doorgaande weg. camping wel netjes verder. prijs voor camper, 2 volwassenen en 2 kids + stroom £39.- ( in july) wasmachine aanwezig £3.5 droger £1.-

Shrubbery Caravan and Camping Park