Goede site om bij Van Bitz te laten werken. goede maat staanplaats en zeer nette site. schoon toiletgebouw maar slechte douchedruk M5 verkeerslawaai voor ons een tegenvaller als we op vakantie zijn. 3 nachten verbleven voor werkzaamheden aan de camper.

• juli 2020

Zeer vriendelijk personeel, uitstekende site. Zal terugkomen., En aanbevelen. Roadtrain 47.

• augustus 2019

Fantastische plek voor een tussenstop of gebruik als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving. Geweldig welkom van de beheerder van de site die de site en de faciliteiten vlekkeloos houdt.

• juli 2020

• augustus 2019