Zeer mooie camping met schoon sanitair. Voor één nacht met één persoon en elektra betaalde ik zo'n 28 euro zonder korting omdat ik geen camperkaart heb.

Uschi_Wohmo

Hele fijne en nette camping. Heel vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht . Mooie grote plaatsen. Sanitair is een beetje ouderwets maar keurig schoon. Wij betaalden £ 37,= per nacht voor camper en twee personen incl. 26 amp. elektriciteit . Kregen korting met de NKC pas.

corknijff70

een prima site zoals vorige reviews ook vermelden. De prijs behoeft echter een flinke update. we betaalden £ 47,30 voor een camper met 2 personen … overigens die sterk gestegen overnachtingsprijzen ervaren we overal in Engeland en Schotland.

• Brown Westhead Park

DY10 3PX, Wolverley, Verenigd Koninkrijk