Leuke plek voor overdag overnachten is verboden!

• oktober 2021

een waarschuwing voor mensen die niet uit dit gebied komen, dit is niet langer gratis parkeren, maar het is nog steeds een erg leuke plek om te parkeren.

• augustus 2021

Leuke plek tegenover het strand. Pas op dat het niet meer gratis is (hoewel goedkoop) en overal staan borden dat overnachten niet is toegestaan. Ik weet niet zeker of dit wordt afgedwongen, maar ik besloot om 19.00 uur te vertrekken en ergens anders te parkeren voor de nacht.

javiercuello

Leuke plek voor overdag overnachten is verboden!

• oktober 2021

• augustus 2021