goede plek met stroom. Met ons ook een paar krijsende kinderen die n de buurt hetgeen toevallig iets minder fijn was. Gebruik wasmachine en droger moet je melden. De kosten hiervoor €5.00

• juli 2019

Eenvoudige rustige kleine camping aan de zee, vlakbij natuurgebied. Zwemstrandje. Douche SEK 10.00. Welkome was-stop. Keukentje met kookpitten aanwezig. Simpel maar schoon sanitair. 2personen, camper, hond, stroom plus grote wasmachine en droger kostten SEK 220. Heel redelijk bedrag.

• juli 2019

Gissleviks Camping