Parking Rönnäs

Parking Rönnäs

camperplaats bij een meer - gebruik GPS-coordinaten - centrum 10km

• Östra Rönnäs Rönnäsvägen

793 91, Leksand, Zweden
  • SEK 0,00 • 10 mei t/m 1 okt.

• juli 2019

Mooie locatie gelegen langs een zeer rustige weg. Schitterend zicht over het meer. Wij stonden er 1 nacht op het gras naast het wegje. 2 picknicktafels op locatie aanwezig. Klein pad links naar de rand van het meer.

• juli 2019

Een prima picknickplaats maar geen overnachtingsplek. Niet druk, maar gewoon een inham in de weg. Uitzicht op Österdalälven tegenover fabriek aan de andere kant...

• mei 2019

Wie alles bij ons heeft, zoals wij, zal zich goed voelen. Direct aan het meer op het gazon. Direct aan een straat met heel weinig verkeer. Zeer stil 's nachts. Picknickbank waar we konden genieten van onze maaltijd en de zonsondergang.

• mei 2019

• Östra Rönnäs Rönnäsvägen

793 91, Leksand, Zweden

• SEK 0,00 • 10 mei t/m 1 okt.