Mora Golfklubb

Mora, Dalarnas län, Zweden

Mora Golfklubb

Camperplaatsen bij de golfclub - 50% korting bij golfspel - melden en afrekenen bij receptie golfclub - restaurant - centrum 4km

• Golfvägen

Mora, Zweden
  • SEK 300,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• april 2020

Mooi plekje aan de rand van Mora aan de rivier. Meestal staan we hier in de zomer. Dan golfen we hier. De baan is nu nog niet open, de driving range wel. Ook het sanitair en el is te gebruiken. De golfbaan ligt op een schiereiland met een mooi wandelpad langs het meer. Wel af en toe nat.

• maart 2020

Rustige nacht, maar afgezien van de elektriciteit, die we niet hebben gebruikt, had de plaats niets. We stonden gratis omdat de club blijkbaar nog in winterslaap was. Locatie is zeker idyllisch aan het water en in warmere tijden.

• februari 2020

Mooie vlakke plaatsen aan het water met goede voozieningen. Diverse wandelroutes vlakbij

ikke-2

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• april 2020

• maart 2020

• februari 2020

ikke-2

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• SEK 300,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Stroom (unknownA)

• Verhard