Caming Malnbaden Vandrahem

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• december 2023

Op de overzichtpagina staat een prijs van SEK 1010 genoemd. In de reviews wordt een prijs van rond de SEK 300 genoemd. Dit klopt beter met de werkelijkheid en dit werd ook bevestigd door de campingeigenaar, die nu naast mij staat in Spanje.

Texel on tour

grote klasse in verhouding met wat we gezien hebben na twee week zweden. camper 2 p 1 kind 40 euro p nacht. Sauna doet het😉 alles doet het nieuw gazon fijn gras. redelijk uitgerust winkeltje, van alles wat. restaurant aan strand, druk bezocht.

• september 2021

Zeer mooi gelegen plek maar te duur in het laagseizoen, vooral omdat de herensauna kapot was en de verlichting in de damesdouches ook.

• december 2023

• september 2021