Een redelijke plek. Vanuit je camper kun je niet over het water kijken. Dan moet je naar het strandje even verder op lopen. Geen faciliteiten en geen vuilnisbakken. Hier en daar lege blikjes. Wij zijn doorgereden, vonden het niet zo geweldig en met een hond is het niet zo'n geweldige plek!

Enjoy-live!

Leuke plek helaas is het erg ongelijk we hebben een nacht doorgebracht in juli 2023 en kunnen het aanbevelen.

Verner-S

We stonden hier deze nacht met één andere camper. Zandstrand, bos, vissen, vuurplaats en heerlijk rustig. Er komen af en toe wat Zweden om te zwemmen, staan badhuisjes en een schommel, meer niet. Basic plaats, geen afvalcontainer. Prima plek voor dagje/overnachten, aan prachtig meer.

• Harmangervägen

820 74, Stocka, Zweden