ze zijn niet gestopt, de mensen beginnen niet heel enthousiast, maar we konden er wel staan, daarna heel gezellig gepraat met de eigenaar, we konden ook om ze camper schoonmaken ( zat helemaal onder de modder door gravelroute) en kregen ook nog een gerookte vis, er is water en stroom, dus prima

gestopt

• september 2021

Een prachtig plekje vlakbij de weg naar de Hällingsåfallet. Een bezoek aan deze schitterende waterval is uitstekend te combineren met de Wildernisroute. Je hebt hier wel keggen nodig, maar dan sta je ook schitterend!

gestopt

• september 2021