Prachtige plek aan meer. Rustig. 2 Douches kan tekort zijn als alle 60 plaatsen bezet zijn. Wij waren er begin juli met 12 plaatsen bezet. Rondje wandelen in het bos lukt goed als je Google Maps erbij houdt.

Ronensandra

Heel erg bedankt voor het achterlaten van een recensie, het betekent zoveel! Om één ding op een rijtje te zetten: er zijn 30 staanplaatsen beschikbaar :) Tot de volgende keer, wees voorzichtig en reis veilig! BR/Ulrika

laurenkay

Heel erg bedankt voor je recensie, het betekent veel en we zijn erg blij je vanavond weer te zien! :) BR. Ulrika, Bjorsbo Forest & Lake Hideaways

Daniel-1969

Het spijt me oprecht dat u zich zo voelt wanneer u ons bezoekt. Dit is een reactie die we niet gewend zijn en we nemen uw mening zeer serieus. BR. Ulrika

Camping Björsbo Forest & Lake Hideaways