netjes aangelegde plaats, relatief rustig, zeer goede aan- en afvoer, 285 seconden passend, aanbevolen van mijn kant

Gkjm

Weinig sfeervol met al dat grind. Nieuw sanitair gebouw met ervoor 'laad en los' plaats. Geluid van de weg goed hoorbaar.

Tsjonge

prachtige plek. Elke plek heeft een eigen vlonder. Achterin ook plekken zonder vlonder. Fantastisch mooi en schoon sanitair. Plus een code om gratis te kunnen wassen. Dicht bij de glasblazerij en outlet van Kosta. Er is een restaurant, zwembad en mini golf op het terrein.

Kosta Lodge