Ebr

Zoals de voorgangers al zeggen, hele mooie camping, met veel plekken aan water. Nu 15/06 is er maar 1 sanitairgebouw open. Rest gaat open in hoogseizoen. Geen restaurant in de buurt. We stappen op na 1 dag omdat er onwijs veel muggen zijn. Maar zoals gezegd, onwijs mooie camping.

Geheim1963!

Zo'n leuke plek! Fijne ruimtes en zeer schone faciliteiten. We verbleven drie nachten in mei toen het nog niet volledig was geopend. We vonden geen keuken maar we konden wel de afwas doen. Misschien als alles open is. Småland is zo mooi.

Getnö Gård - Lake Åsnen Resort