Fijne receptie, ook vooraf met bellen zeer behulpzaam. Prima terrein, leuk bij Götakanal. Beperkt aantal wel schone douches (laag plafond), wc. De plekken met zicht vooruit op Götakanal zijn tweede, vierde enz. De eerste rij staat met kont naar Götakanal. Alles prima, zouden we weer heengaan.

EdatCampercontact

wij kwamen in het naseizoen. Ontvangst uiterst vriendelijk. mooie plaats aan het kanaal. Op het terrein is een droogdok waar een oud schip ligt. Servicegebouwen doen authentiek aan maar binnen zeer schoon en goed sanitair. Zal in het hoogseizoen met al het waterverkeer nog leuker zijn

Laterveer

Zeer schoon sanitair ondanks hoge bezetting. De stad is te voet of per fiets snel te bereiken

Skeppsdockans Camping och Vandrarhem